Kariera

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI

Miejsce pracy: Radom/Kielce

WYMAGANIA:

  • dobra znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych (Merlin, Blue Vendo, Travella),
  • znajomość języka angielskiego, niemieckiego lub innego języka obcego,
  • znajomość geografii świata,
  • łatwość nawiązywania kontaktów,
  • dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Internet),
  • dobra organizacja stanowiska pracy,
  • umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
  • zaangażowanie, silna motywacja do pracy,
  • wysoka kultura osobista.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • profesjonalna obsługa Klientów (obsługa bezpośrednia, mailowa i telefoniczna),
  • wyszukiwanie oraz przygotowywanie ofert turystycznych,
  • sprzedaż biletów autobusowych, promowych,
  • uzupełnianie wniosków wizowych,
  • sprzedaż ubezpieczeń podróżnych,
  • obsługa zwrotów i zmian dokumentów podróży,
  • przygotowywanie i terminowe dostarczanie dokumentów do działu Rozliczeń.

OFERUJEMY:

  • stałą pracę w przyjaznej atmosferze dynamicznego zespołu,
  • możliwość rozwoju zawodowego w prężnie działającej firmie,
  • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.

CV wraz z listem motywacyjnym prosimy wysyłać na adres rekrutacja@sigmatravel.pl  z dopiskiem „Specjalista ds. Turystyki”.

Na dole CV proszę umieścić dopisek:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego.

Oświadczenie do rekrutacji bieżącej i przyszłej (wyrażenie zgody jest dobrowolne)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BOKKA Sp. z o.o. ul. Planty 16, 25-502 Kielce, w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych naborach kandydatów na pracowników Agencja Turystyczna Sigma Tour, ul. Ignacego Paderewskiego 11, 25-017 Kielce.

 

ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI

Miejsce pracy: Radom

STANOWISKO: Asystent ds. Księgowości

WYMAGANIA:

  • wykształcenie ekonomiczne z zakresu finansów i rachunkowości i/lub doświadczenie zawodowe w dziale księgowości (praktyka/staż),
  • podstawowa wiedza z zakresu rachunkowości i podatków,
  • mile widziana znajomość programu Comarch ERP Optima,
  • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • dobra organizacja czasu pracy oraz umiejętność pracy w zespole i z klientem.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • weryfikacja i wprowadzenie dowodów księgowych do systemu księgowego – wg wskazań Głównego Księgowego,
  • wprowadzanie i rozliczanie wyciągów bankowych/raportów kasowych,
  • uzgadnianie rozrachunków z saldami na kontach księgowych,
  • kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji,
  • przygotowanie raportów analitycznych (finansowych).

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

CV prosimy wysyłać na adres e-mail: ksiegowosc@sigmatravel.pl (w tytule e-maila prosimy o umieszczenie adnotacji: Asystent ds. Księgowości).

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)